Monday, September 26, 2011

Lowongan kerja IT Operations Staff (Code OS), PT. Darta Media Indonesia


KasPay adalah sistem pembayaran online dari PT DARTA MEDIA INDONESIA. Layanan transaksi ini dapat digunakan di Kaskus dan situs-situs lain yang berafiliasi dengan KasPay.

Seluruh proses transaksi KasPay dilakukan melalui transfer sehingga aman dari modus penipuan dan pemalsuan kartu kredit. Keamanan transaksi selalu dipastikan dengan konfirmasi melalui e-mail dan catatan transaksi.

Dengan KasPay, transaksi online semakin mudah, cepat dan aman tanpa perlu kartu kredit. Cukup dengan membuat account di KasPay, Anda langsung dapat bertransaksi sebagai pembeli atau penjual atau bahkan keduanya sekaligus.

Company website: www.kaspay.com

Job Title: IT Operations Staff (Code OS)

Requirements:
  • Having a Bachelor/Master degree from a reputable university, majoring in Information Technology/Computer Science/ Electrical Engineering or other relevant majors
  • A good team player
  • Having deep knowledge in Linux OS for server, LAN/WAN, TCP/IP, Cisco routers, IP tables is a must
  • Having knowledge/experience in firewalls, intrusion prevention system, IP tables, web application firewall, familiarity with SQL command is a plus
  • Understanding of complain handling and trouble-shooting
  • Having hands-on experience for min. 2 years
How To Apply:
Please send your application and detailed resume to: recruitment@kaspay.com, mentioning the position code that you are applying to.

0 comments:

Post a Comment

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More