Monday, September 26, 2011

Lowongan kerja IT Operations Manager (code OM), PT Darta Media Indonesia


KasPay adalah sistem pembayaran online dari PT DARTA MEDIA INDONESIA. Layanan transaksi ini dapat digunakan di Kaskus dan situs-situs lain yang berafiliasi dengan KasPay.

Seluruh proses transaksi KasPay dilakukan melalui transfer sehingga aman dari modus penipuan dan pemalsuan kartu kredit. Keamanan transaksi selalu dipastikan dengan konfirmasi melalui e-mail dan catatan transaksi.

Dengan KasPay, transaksi online semakin mudah, cepat dan aman tanpa perlu kartu kredit. Cukup dengan membuat account di KasPay, Anda langsung dapat bertransaksi sebagai pembeli atau penjual atau bahkan keduanya sekaligus.

Company website: www.kaspay.com

Job Title: IT Operations Manager (code OM)

Requirements:
  • Having a Bachelor/Master degree from a reputable university, majoring in Information Technology/Computer Science/ Electrical Engineering or other relevant majors
  • A good team player
  • Having strong experience in managing 7x24 data center and mission critical system
  • Having deep understanding of managing web based applications, infrastructure hardware and software, security is a must
  • Strong understanding of complains handling and trouble-shooting
  • Having hands-on experience for min. 4 years in managing IT operations team
How To Apply:
Please send your application and detailed resume to: recruitment@kaspay.com, mentioning the position code that you are applying to.

0 comments:

Post a Comment

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More